Primjeri životopisa

DropDown

Voditelj prodaje

StarStarStarStarStar

Voditelj prodaje

S brojnim napredovanjima i povećanjem količine obaveza i odgovornosti, Robert je odabrao CV predložak Cornell kako i pokazao napredak u svojoj karijeri i ključne vještine.

Sastavite svoj CV

"Stariji voditelj prodaje s više od 10 godina iskustva u premašivanju prodajnih ciljeva. Utjecajan lider, iskustan u mentoriranju višefunkcionalnih timova koje pokreću rezultati."

Robert Topić - voditelj prodaje

CV primjer - prodaja - predložak Cornell

Sadržaj

Kako napisati prodajni CV? Najbolji savjeti za pisanje i primjeri!

Razmišljate o prijavi za posao u prodaji? Trebate započeti s životopisom za rad u prodaji koji otvara vrata intervjuima. CV koji će učiniti da regruter prestane gledati druge životopise i odmah vas kontaktira.

Najučinkovitiji način da to uradite jest da se fokusirate na svoja postignuća u karijeri. Često se govori da trebate prodati rješenje problema, a ne proizvod ili značajke. Istaknite svoje pregovaračke vještine, sposobnosti stvaranja odnosa i rješavanja problema. Ovo će pretvoriti vaš CV u priču o premašenim prodajnim ciljevima, potpisanim unosnim ugovorima i ostvarenim velikim količinama prihoda.

Dakle, prije nego pošaljete svoju sljedeću prijavu za posao u prodaji, nastavite čitati i sastavite si savršen CV za rad u prodaji koji će vam otvoriti nove mogućnosti.

Odmah sastavite svoj CV za prodaju

Sastavite CV

Odličan prodajni CV je poput vaše najbolje prvobitne ponude: daje vam mjesto u prvom redu ispred klijenta (u ovom slučaju stručnjaka za zapošljavanje) kako biste mogli nešto prodati. Sredite svoju prezentaciju i bit ćete na putu novog uspjeha.

Čime se bavi prodajni profesionalac?

Prodajni profesionalac, logično, prodaje, ali to nije samo nuđenje proizvoda i usluge. Prodajni profesionalci moraju znati sve o onome što prodaju. Ali isto tako moraju razumijeti svoje klijente, tržište te po čemu se razlikuje ono što prodaju od sličnih proizvoda.

Sedam vrsta poslova u prodaji

Nisu svi prodajni poslovi isti. Ovo je sedam različitih pozicija:

1. Prodaja na daljinu: odgovoran za posluživanje trenutačnih klijenata i održavanja poslovnog odnosa s njima.

2. Izravna prodaja: direktna prodaja kupcima izvan ureda.

3. Podrška prodaji: rad u timu za pružanje podrške prodavateljima.

4. Usluge za klijente: osiguravanje zadovoljstva kupca i povećanje prodaje postojećim kupcima. Slično prodaji na daljinu.

5. Pronalazak potencijalnih kupaca: istraživanje novih poslovnih kontakata i povezivanje s njima, a koji bi mogli postati kupci.

6. Razvoj poslovanja: prodaja, prodaja i prodaja pod bilo koji uvjetima, uključujući od vrata do vrata i preko telefona.

7. Voditelj ključnih kupaca: fokusiranje na postojeće kupce i nastavak prodaje novih usluga ili proizvoda.

Tržište poslova u prodaji uglavnom ovisi o tome što prodajete. Industrija prodaje preko oglašavanja je potpunu drugačija od tržišta automobilima. Mnoge visokotehnološke kompanije rastu nakon davanja otkaza tijekom pandemije i potrebni su im prodavatelji, ali ih je teško pronaći. Tako piše Wall Street Journal. No, to se ne odnosi na sva područja prodaje.

Neki prodavatelji mogu sami pronaći potencijalne kupce, a drugima će ih poslati marketinški odjel ili će im pak kupci doći u trgovinu u potrazi za nečime. Prodavatelji mogu imati jednog klijenta za kojeg su odgovorni, što znači da moraju održavati odlične odnose s tim klijentom te moraju moći predviđati i rješavati njihove zahtjeve i sve probleme koji nastanu. Ostali prodavatelji imaju klijente koji često dolaze ili pak moraju stalno pronalaziti nove kupce.

CV primjer - CV za prodaju - predložak Cornell

Preuzmite ovaj primjer životopisa - pozicija voditelja prodaje

Birajte među više od 20 predložaka životopisa koje je odobrio HR!

Sastavite CV

Što trebam uvrstiti u svoj prodajni CV?

Prvi korak kod pisanja vašeg životopisa za prodaju je da znate koje odjeljke uvrstiti. Vaš bi CV trebao sadržavati sljedeće elemente:

  • osobne informacije

  • osobna izjava

  • radno iskustvo

  • vještine

  • obrazovanje

  • reference (opcionalno)

  • jezici (opcionalno)

O ovome okviru trebate odrediti koje su potrebe vezane uz prodaju vašeg potencijalnog poslodavca tonom koji odgovara stilu kompanije. Isto kao što istražujete svoje klijente prije nego što im nešto ponudite, trebali biste istražiti kompaniju i prema tome napraviti svoju ponudu stručnjaku za zapošljavanje ili vašem potencijalnom šefu. Ovo ima dvostruku svrhu odgovora na pitanja "Hoćete li se uklopiti u našu kullturu?" i "Kako možete povećati prodaju?"

Odličan CV prodaje vas jednako dobro kao vi proizvode

Prodajni CV mora predstavljati vaše iskustvo i vašu poziciju prodavatelja. Slijedite ove korake kako bi vas pozvali na razgovor za posao:

  • izravno adresirajte potrebe kompanije i pokažite kako ih možete zadovoljiti pomoću vještina koje ste već pokazali

  • neka vaš prvi dojam bude profesionalan pomoću transparetnog prodajnog životopisa koji se jednostavno čita

  • fokusirajte se na ključne riječ i fraze koje morate uključiti kako vas sustav ATS ne bi preskočio.

Optimizacija za ATS

Gotovo sve velike kompanije koriste sustav praćenja prijava (Applicant Tracking Systems) za skeniranje i sortiranje životopisa. Kako bismo vam pomogli pobijediti algoritme koji su dizajnirani za izdvajanje slabih životopisa, obavezno prilagodite svoju prijavu svakom poslu. Ovo su neki koraci koji će vam olakšati taj postupak:

  1. analizirajte oglas za posao i provjerite koje se vještine i atributi traže

  2. označite one koje imate

  3. provjerite svoj CV da vidite jesu li spomenuti barem jednom

  4. Koristite točne ključne riječi i fraze iz oglasa za slobodno radno mjesto.

Ciljano će vam pisanje pomoći pobijediti ATS, a i tako ćete reći i stručnjaku za zapošljavanje da želite baš taj posao.

Napravite odmah svoj prodajni CV

Sastavite CV

Kako napisati CV za profesionalca u prodaji?

Preporučujemo da se držite najpopularnijeg formata životopisa: obrnutog kronološkog redoslijeda. Zašto? Zato što ga regruteri i stručnjaci za zapošljavanje najviše vole. Točno znaju gdje mogu pronaći informacije koje su im važne i mogu brzo vidjeti na kojem ste trenutačno stadiju svoje karijere.

Osobna izjava - prilika za predstavljanje

Na vašem je životopisu ovo jedino mjesto na kojem možete pokazati svoje razvijene sposobnosti prodaje. Ostatak se životopisa sastoji od stavki u natuknicama, ali ovdje imate slobodu u 4-5 rečenica. Opišite svoj stil prodaje i istovremeno ih zadivite svojim rezultatima prodaje.

Nemojte ponavljati ono što ćete podrobno opisati u odjeljku o iskustvu, ali istaknite jedan ili dva najveća prodajna postignuća. Možete naći primjer životopisa s osobnom izjavom u nastavku.

Primjer osobne izjave

Iskusan i motiviran prodajni profesionalac s pet godina iskustva u prodajnim okruženjima. Dokazani rezultati proširenja poslovanja uspješnom izgradnjom kontakata i malih partnerstava. Motivan i željan pomoći povećati uspjeh poslovanja, a istovremeno poboljšati i ugled.

Vještine u prodajnom životopisu - važni su atributi

Što vas čini odličnim prodavateljem? Možete li objasniti svoje vrhunske vještine? To je vaš zadatak u odjeljku s vještinama u vašem životopisu prodavatelja. Prodaja zahtijeva vrhunske meke vještine, ali trebate i dobro poznavati industriju i rado koristiti prodajne aplikacije.

Napravite popis koji se izravno obraća potrebama vašeg ciljanog poslodavca tako da pregledate oglas za posao i svoje istraživanje. Odaberite vještine koje se jako podudaraju s onima koje se traže u oglasu.

Pokušajte pronaći ravnotežu između vaših interpersonalnih vještina i tehničke stručnosti. U nastavku su neki primjeri tvrdih i mekih vještina.

Primjer odjeljka s vještinama u prodaji

  • Meke vještine: svijest o sebi, sposobnost samoreguliranja, komunikacija, društvene vještine, motiviranost, empatija.

  • Tvrde vještine: analitičko razmišljanje, vođenje tima, razvoj poslovanja, inovativnost.

Izgled i dizajn životopisa: istaknite svoj stil

Svjesni ste koliko je važan prvi dojam, i to trebate primijeniti i ovdje. Koristite ove korisne savjete za prezentacije kako biste poboljšali izgled vašeg prodajnog životopisa.

Neka bude jednostavan za čitanje. Iako želite privući pažnju, vaš je stvarni cilj da se dokument pročita. Neka vaše margine budu barem dva centimetra i koristite se fontom koji je čitljiv. Ostavite dovoljno prostora.

Camera Flash

Savjet CV Makera:

Ključni dijelovi vašeg životopisa su vaše kontaktne informacije i vaše posljednje radno mjesto. Ovo stručnjaci za zapošljavanje prvo gledaju, tako da ih treba moći jednostavno pronaći.

Na kraju, neka tekst i izgled vašeg životopisa bude bez gramatičkih i pravopisnih grešaka. Koristite online alat za izradu životopisa kao što je onaj koji ima CVMaker kako biste brzo počeli tražiti posao.

Ključni zaključci za prodajni CV

  • Neka svaki CV bude prilagođen konkretnom poslu tako da personalizirate svoj prodajni CV i adresirate potrebe svakog poslodavca.

  • Koristite svoje izvrsne komunikacijske i prodajne vještine da se prodate svojem potencijalnom poslodavcu.

  • Iskorisite CVMaker online CV builder kako biste sigurno dobili svoj novi posao!

Sastavite odmah svoj profesionalan CV

Sastavite CV

Dogovorite intervju za svoj posao iz snova uz CVMaker

Jednostavno sastavite svoj profesionalni CV za 10 minuta i preuzmite ga kada i gdje to želite!

AddSmallSastavite svoj CV
CheckCircle

Povećajte svoju šansu za dobivanje posla iz snova uz CVMaker.