Marketing
Marketing
Nina, iskusna marketinška stručnjakinja, odlučila se za obrazac Berkeley kako bi pokazala svoje profesionalno iskustvo i karijerna postignuća.
Napravite svoj CV"Strateški usmjerena i kreativna marketinška profesionalka s više od 10 godina iskustva u industriji. Vrlo vješta u izradi marketinških strategija i poticanju inovativnih ideja koje promiču rast poslovanja."
Nina Perić - Marketinška menadžerica
Sadržaj
Kako će se vaš marketinški CV istaknuti
Strastveno vas zanima brend menadžment, komunikacija, sadržaj ili javni digitalni marketing? Ako da, tada vam CVMaker može pomoći ostvariti vaše karijerne ciljeve. Pisanje životopisa se može činiti jednostavno; no, i dalje je mnogim marketinškim stručnjacima potrebna pomoć da sami sebe pokažu u najboljem svjetlu unatoč godinama profesionalnog iskustva. Trebate li savjet kako napisati dobar CV? Tada ste na pravom mjestu. Mi u CVMakeru imamo sve alate i resurse koji su vam potrebni kako biste sastavili dokumente vezane uz svoju karijeru, uključujući primjere životopisa i motivacijskih pisama. CVMaker je karijerna platforma koja se razvila od jednostavnog generatora životopisa u međunarudnu kompaniju sa svim alatima i funkcionalnostima koji su vam potrebni kako biste dobili posao svojih snova.
Znate li što je to ATS? To je sustav praćenja prijava (Applicant Tracking System), alat za upravljanje prijavama za posao. Uz to, ovaj softver ima funkcionalnost skeniranja životopisa kako bi ih sortirao prema najprikladnijim kandidatima. Vrste informacija koje traže regruteri ili sustavi ATS su godine iskustva, vještine i kvalifikacije. Zbog toga stručnjaci CVMakera provjeravaju da su vaši karijerni dokumenti prilagođeni za ATS koji će vam pomoći da se istaknete iz mase i da dobijete više poziva na razgovore za posao!
CVMaker pruža najsuvremenije alate i resurse za izradu dobro dizajniranog životopisa industrijskog standarda. Uz to, naši CV Builder ima ugrađen alat za pronalazak poslova koji vam omogućava da upravljate prijavama za posao i šaljete ih, sve na jednom mjestu. Pogledajte naš osnovni vodič s primjerima i savjetima o tome kako da dobijete više poziva na intervjue za posao!
Želite napraviti profesionalan CV?
Započnite odmahProces pisanja životopisa: gdje početi?
Neovisno o tome mijenjate li industriju ili vam pak nisu poznate tehnikalije izrade životopisa, posebno ako tek započinjete svoju marketinšku karijeru ili čak i ako ste iskustan marketinški direktor najviše razine. Ključ kod pisanja dobrog životopisa je da usmjerite svoje karijerne ciljeve na način da razumijete posao ili odabran put u industriji, uključujući kvalifikacije i vještine. Iskoristite svoje marketinško znanje i istraživačke vještine kako biste bili sigurni da razumijete zahtjeve i da to strateški uvrstite u dokumente o svojoj profesionalnoj karijeri ili u LinkedIn profil. Jeste li znali da regruteri skeniraju vaš CV za manje od 9 sekundi? Kada to znate, smislite način kako ćete sastaviti i strukturirati svoj CV kako biste uhvatili njihovu pažnju pomoću dobro napisanog životopisa koji sadrži snažne ključne riječi.
Osnovni CV za marketinškog profesionalca
Osnovni CV služi kao temelj za prikupljanje i zapisivanje svih vaših iskustava, kvalifikacija, aktivnosti i postignuća u jednom dokumentu. To je referentni alat iz kojeg možete kopirati sve relevantne i konkretne informacije kada sastavljate svoj CV.
Kada imate sva svoja iskustva na jednom mjestu, to je od najveće važnosti jer će vam uštedjeti vrijeme i energiju. Nećete trebati pisati sve od početka svaki put za svaku prijavu za posao. Umjesto toga uvijek možete kopirati najvažnije informacije iz svojeg osnovnog životopisa i urediti nekoliko izraza za svoj CV za konkretan posao.
CV za konkretan posao za marketinškog profesionalca
Vaš CV za konkretan posao treba imati maksimalno dvije stranice, a imajte na umu da je CV na jednoj stranici za one koji imaju vrlo malo iskustva ili ga uopće nemaju. Započnite svoje pisanje istraživanjem kompanijske kulture i vizije. Pregledajte i prikupite ključne informacije iz oglasa za posao te, ako je moguće, uklopite zahtjeve i vještine u svoj CV.
Primjer marketinškog životopisa

Preuzmite ovaj primjer životopisa - marketinški CV.
Ovaj primjer marketinškog životopisa je onaj profesionalca s područja digitalnog marketinga koji ima više od deset godina iskustva. Ona je lider s načinom razmišljanja koji je usmjeren na ciljeve i inovativan, a koji zna kako potakuti rast prodaje i učinkovito komunicirati s različitim kupcima i dionicima. Ima magisterij iz marketinga, a educirala se i na području marketinga sadržaja, digitalnog maketinga i SEO. Ako tražite primjere životopisa za one koji su tek diplomirali marketing, imamo članak na sličnu temu s primjerom studentskog životopisa.
Što uvrstiti u marketinški CV? Savjeti i primjeri
Pisanje marketinškog životopisa koji će se istaknuti zahtijeva vremena i truda zbog konkuretne prirode ovog područja. Zbog toga, planirajte pametno svoje vrijeme i odaberite konkretan posao koji vas zanima prije nego što počnete pisati. Kada napravite CV koji je sastavljen za konkretan posao, moći ćete pokazati da ste si uzeli vremena i dali truda da pažljivo istražite poziciju, zbog čega ćete biti bolje rangirani od prosječnog kandidata koji je predao generički CV.
Kako biste bili idealan kandidat, vaš CV zajedno s vašim motivacijskim pismom, treba:
navesti vaša najvažnija iskustva, i obrazovna i profesionalna.
navesti vaše ključne meke i tvrde vještine.
pokazati da odgovarate kompaniji i konkretnom poslu.
Ovaj odjeljak obuhvaća sve informacije koje su vam potrebne kako biste napravili svoj CV za konkretan posao. On uključuje, ali se ne ograničava na, vaš osobni profil, vještine, zanimanje, diplome, područja stručnosti i ostalo. Cilj je da ukratko predstavite svoj "tijek života" maksimalno sažeto i jasno. Vaš CV sažima vaša iskustva, kvalitete, postignuća i karijerne ciljeve.
Više pojedinosti možete pronaći u članku kako poboljšati svoj CV.
Kako napisati osobni profil u marketinškom životopisu
Prvo napišite osnove svojeg sažetka u osnovni CV i zatim ga prilagodite svakoj sličnoj poziciji koju pronađete dok tražite posao. Uzmite si vremena da napišete jasan, sažet i relevantan sažetak.
Primjeri sažetaka marketinških profila
Sažetak profila Stažist digitalnog marketinga
Organizirani diplomac s okom za detalje, sa specijalizacijom iz digitalnog marketinga i brend menadžmenta. Bogato iskustvo u oglašavanju, poslovnoj organizaciji, rastu tržišta i ispitivanju tržišta. Pokušavam unaprijediti poslovne marketinške strategije davanjem rješenja pomoću kreativnog, ali istovremeno pragmatičnog pristupa. U potrazi sam za pripravničkom pozicijom ili stažem kao mlađi marketinški stručnjak u velikoj kompaniji u radnom okruženju koje se brzo mijenja.
Sažetak profila Analitičar tržišnog ispitivanja
Nedavno diplomirani stručnjak kojeg posebno zanimaju analitika i podaci, a posebno analiza istraživanja tržišta. Iz predmeta makroekonomije i poslovnog marketinga, stekao sam relevantne vještine u strateškom marketinškom planiranju, razvoju poslovnih strategija i stvaranju originalnih marketinških planova. Zanimaju me procjena tržišta i konkurentni uvjeti. Izvrsne komunikacijske vještine i one vezane uz poslovni menadžment. Usmjeren sam na ostvarivanje rasta prodaje u rastućim organizacijama i na stvaranje učinkovitih marketinških strategija u cilju poboljšanja usluge i radnog okruženja.
Sažetak profila Suradnika-specijalista za SEO
Inovativan specijalist za SEO kojeg pokreću rezultati s četiri godine relevantnog iskustva. Stručnjak u istraživanju ključnih riječi, razvoju promotivnih kampanja, upravljanju društvenim mrežama i istraživanju prometa na mrežnim stranicama. Vješt u brzom i učinkovitom povećaju organskog prometa na web stranicu. S iskustvom u upravljanju platformom Google Ads u razdoblju od tri godine za sedam klijenata. Dokazane vještine u vođenju e-trgovine, menadžmentu brenda, istraživanju ključnih riječi i njihovoj implementaciji.
Sažetak profila Stariji marketinški menadžer proizvoda
Strateški usmjeren i kreativni marketinški profesionalac s više od 9 godina rada u industriji, stvaranja kreativnih strategija i osmišljavanja ideja koje potiču rast poslovanja. Iskorištavam sustave temeljene na podacima kako bih generirao analitičke podatke koji se transformiraju u učinkovite medijske i marketinške kampanje koje potiču ciljeve brenda. Dokazano iskustvo u kultiviranju identiteta brenda kako bi se povećala osvještenost i značajno povećao udio u tržištu.
Sažetak profila Direktora marketinga ili Voditelja marketinga
Agilan direktor marketinga, orijentiran na rezultate s više od 11 godina marketinškog iskustva u davanju inovativnih i kreativnih marketinških rješenja različitim klijentima po cijelom svijetu. Posebno iskusan u vođenju učinkovitih oglašivačkih kampanja. Stručnjak za brojne marketinške aspekte, uključujući CRM, PR, event menadžment, marketing putem e-pošte i menadžment brenda.
Sažetak profila za CV modnog marketinga
Umjetnički i entuzijastičan specijalist modnog marketing s četiri godine odgovarajućeg iskustva. Lako prilagodljiv i strastven s kreativnim pogledom na stvaranje zelenih i održivih proizvoda. Želja mi je ostvariti dugoročnu suradnju sa sličnim ekološkim proizvodima. Visoka razina stručnosti u istraživanju tržišta, vizualnom visual storytellingu, Adobe Illustratoru i Fashion Media.
Sažetak profila za CV direktora digitalnog marketinga
Direktor digitalnog marketinga koji je orijentiran na ciljeve i analitiku sa specijalizacijom za partnerski marketing. Posebno ističem rast prihoda od 55% u razdoblju od 4 mjeseca. Kreirao nekoliko oglašivačkih kampanja na Facebooku i Instagramu za 9 klijenata koji su imali visok mjesečni budžet. Odlično upravljam osobnim i razvijam dugoročne strategije za poboljšanje imidža brenda po cijelom svijetu. Certificirani profesionalc s izvrsnim vještimana lidera i onima komunkacijskima.
Više informacija dostupno je u članku kako napisati osobni profil u životopisu.
Radno iskustvo u marketinškom životopisu: kako ga dodati sa savjetima i primjerima
Radno iskustvo, slično kao i vještine, još je jedan ključni element dobrog životopisa. Neovisno o tome jeste li stručnjak s godinama iskustva ili je vaša karijera tek na svojem začetku, o tome kako treba pristupiti pisanju ovog odjeljka pisali smo u našem blogu o tome kako dodati radno iskustvo. Možete i napisati CV koji se temelji na vještinama ako još nemate iskustva.
Ako već imate početan posao ili stažirate, navedite sva svoja relevantna iskustva u obrnuto kronološkom redoslijedu. Potvrdite svoje zadatke ili postignuća s konkretnim podacima i budite maksimalno sažeti. Možete izostaviti nešto od onoga što ste radili, i umjesto toga odaberite nešto što će najbolje odgovarati željenoj poziciji. Cilj je uvjeriti stručnjaka za zapošljavanje da ste vi prava osoba za tu ulogu zbog čega nije važno koje su vaše dodatne obaveze ili projekti. Umjesto toga prilagodite ove dijelove opisu radnog mjesta, pazeći vodeći brigu o tome da koristite odgovarajuću terminologiju i glagole aktivnosti.
Želite napraviti profesionalan CV?
Započnite odmahKako navesti obrazovanje u marketinškom životopisu
Odjeljak s obrazovanjem je nužan u marketingu jer pomaže poslodavcima da bolje razumiju vaše kvalifikacije i kompetencije za određeni posao. Možete ukratko navesti svoju srednju školu, više obrazovanje, profesionalne tečajeve i naukovanje. Vaše je obrazovanje dobar dodatak, ali samo ponekad zahtjev kako bi vas zaposlili. Budući da je karijera u marketingu kompetitivna, ako navedete razne profesionalne tečajeve ili akademska postignuća, po tome se biste mogli istaknuti. Osim toga, ti dodatni tečajevi i certifikati pokazuju ambicioznost i predanost dugoročnom uspjehu.
Primjeri obrazovanja u životopisu
Fakultetska diploma: navedite koliko ste dugo studirali s datumom završetka ili ako je još uvijek u tijeku, naziv ustanove i službeni naziv titule, Uz to, možete navesti i posebna priznanja ili ocjene (ali samo su jako dobre ili izvrsne).
Srednješkolska svjedodžba (ili slično): ako nemate visoko obrazovanje, razmislite o tome da dodate svoju srednješkolsku svjedodžbu ili međunarodne diplome u svoj CV. Uvrstite samo relevantne tečajeve koje ste položili. Na primjer, ako ste iskusan marketinški stručnjak s diplomom MA ili MSc, tada možete ovaj dio izostaviti.
Certifikati: Neki ljudi bez obrazovanja ili relevantnog iskustva znaju dobiti obuku na poslu. Možda ste tijekom ovog vremena imali pristup resursima za dobivanje certifikata. A s tim certifikatom sve dobili znanja i vještine koji su potrebni za radna mjesta u socijalnoj skrbi i zdravstvu. Iako je ovo vrsta obrazovanja, preporučujemo da ovo stavite u odjeljak "Certifikati" ili "Profesionalna edukacija" i da ne kombinirate s obrazovanjem.
Kako uvrstiti vještine u marketinški životopis
Vještine su nužan dio vašeg životopisa, one najbolje opisuju vaše prirodne sposobnosti i osobne kvalitete. Za razliku od ideja, teorija ili misli, one dokazuju da imate sposobnost ili vještinu nad nečime. Dvije osnovne vrste vještina su osobne (meke) i profesionalne (tvrde) vještine.
Primjeri tvrdih vještina
Tvrde se vještine odnose na konkretne i obično tehničke vještine. Za razliku od mekih vještina, tvrde vještine su sposobnosti koje se najčešće razvijaju putem treninga, tečajeva i praktičnog iskustva. Diploma, certifikat ili rezultati testiranja su najčešći indikatori toga da imate neku tvrdu vještinu. Za određene tvrde vještine kao što je programiranje, znanje razvoja softvera ili programi za dizajn možete razmisliti o tome da napravite poseban odjeljak s tehničkim specijalnostima. U ovom ćete odjeljku detaljno objasniti svoje poznvavanje konkretnog softvera ili aplikacija.
CMS alati
Copywriting
Dizajn ili web dizajn
Automatizacija e-poruka
Video produkacija
Marketing putem društvenih mreža
Poslovna organizacija
Primjeri mekih vještina
Meke se vještine odnose na sve profesije zbog njihovih karakteristika i društvenog karaktera. To je kombinacija crti karaktera, interpersonalnih vještina i profesionalnih sposobnosti koja se razvija i usavršava u vašem svakodnevnom životu. Sjetite se toga kako radite i komunicirate s drugima ili kako rješavate konflikte. Iako su neki ljudi rođeni s ovim vještinama, drugi ih uče tijekom života.
Interpersonalne vještine
Pisana i usmena komunikacija
Rješavaje problema
Kreativnost
Organiziranost
Liderstvo
Analitičke vještine
Agilnost
Pragmatičnost
Posvećenost detaljima
Ako želite saznati više, pročitajte članak o tome koje vještine dodati u CV.
Ključni zaključci
Sada kada ste saznali neke savjete o pisanju marketinškog životopisa, nemojte se bojati činiti pogreške i uvijek prilagodite svoj CV ako želite dobiti više poziva na posao.
Dodatni savjeti za pisanje savršenog marketinškog životopisa:
Koristite jasan, profesionalan i sažet jezik.
Budite jasni i sažeti.
Koristite ključne riječi na temelju opisa radnog mjesta i kompanijske stranice.
Koristite osnovni CV kao izvorni dokument za sve vaše buduće životopise.
Istaknite svoju vrijednost navođenjem svojih jedinstvenih vještina i kvaliteta.
Dokažite svoje dužnosti i odgovornosti konkretnim podacima.
Razdvojite svoje iskustvo u poslovne dužnosti i postignuća.
Navedite svoje akademsko i radno iskustvo kronološkim redoslijedom.
Sljedeći koraci?
Sad kada ste napokon usavršili svoje vještine pisanja, spremni ste početi s postupkom prijave i odabrati poziciju koja vam najbolje odgovara. Nakon što ste pročitali ovaj članak, vladate boljim znanjima kako napraviti izvanredan, dobro osmišljen CV, bez greške.
Primjer marketinškog životopisa

Preuzmite ovaj primjer životopisa - Marketinški CV.
Ovaj primjer marketinškog životopisa je onaj profesionalca s područja digitalnog marketinga koji ima više od deset godina iskustva. Ona je lider s načinom razmišljanja koji je usmjeren na ciljeve i inovativan, a koji zna kako potaknuti rast prodaje i učinkovito komunicirati s različitim kupcima i dionicima. Ima magisterij iz marketinga, a educirala se i na području marketinga sadržaja, digitalnog maketinga i SEO. Ako tražite primjere životopisa za one koji su tek diplomirali marketing, imamo članak na sličnu temu s primjerom studentskog životopisa.
Često postavljana pitanja
Kako napisati marketinški CV?
Napravite osnovni CV, istražite kompanijsku kulturu i brižljivo isplanirajte sadržaj i strukturu vašeg životopisa. Nakon što ste to uradili, prijeđite na pisanje životopisa za konkretan posao za svaku kompaniju za koju se prijavljujete. Pažljivo pročitajte i uredite svoj CV prije nego što podnesete svoju prijavu. Koristite glagole aktivnosti i budite jasni te izbjegavajte višeznačnosti u svojem tekstu. Nemojte zaboraviti dodati ključne riječi i navedite potvrde konkretnih zahtjeva radnih mjesta koje ste pronašli na web stranici kompanije i u opisu posla.
Kako napisati dobar marketinški CV?
Za pisanje dobrog marketinškog životopisa, istražite kompanijsku kulturu i vrijednosti i saznajte koje vještine trebate uvrstiti na temelju opisa radnog mjesta. Razmislite o dodavanju profesionalnih tečajeva i tehničkih (tvrdih) vještina kako biste dodatno povećali svoje šanse dobivanja posla. Koristite osnovni CV kao šalabahter za sve svoje buduće prijave za konkretan posao.
Kako napisati marketinški CV ako imate malo radnog iskustva ili ga nemate?
Ako imate malo radnog marketinškog iskustva ili ga uopće nemate, razmislite o dodavanju ili prijavi za staž i naukovanje. Na primjer, studentski poslovi za vrijeme studiranja. Imajte na umu da se naukovanje ili studentski poslovi ne trebaju obavljati tijekom predavanja, već ih možete obavljati tijekom praznika. Ako ih dodate, to poslodavcu može pokaati da ste ambiciozni, predani i vrijedni. Pokažite da se ne bojite izazova ili obavljanja dodatnog posla zbog iskustva tijekom studija ili u slobodno vrijeme. Zapamtite da sva vaša prethodna radna mjesta koja želite dodati trebaju odgovarati potrebama kompanije u koju se prijavljujete. Ako su nerelevantni ili malo relevantni, nemojte ih uvrstiti u svoj CV.
Želite napraviti profesionalan CV?
Započnite odmahDogovorite intervju za svoj posao iz snova uz CVMaker
Jednostavno sastavite svoj profesionalni CV za 10 minuta i preuzmite ga kada i gdje to želite!
Sastavite svoj CVPovećajte svoju šansu za dobivanje posla iz snova uz CVMaker.